Review Schwarzkopf Shampoo & Conditioner

Hallo iedereen!

Ik shop zeer graag online, en ik was onlangs op de site van Amazon en kwam de shampoo en conditoner van Schwarzkopf tegen. Het is met de geur kokosnoot.
Normaal gezien ben ik niet echt voor die geur, maar deze is echt heerlijk!

Als we gaan kijken naar de ingrediënten zien we dat het normale producten zijn die in elke shampoo te vinden zijn.

De fles zelf beloofd ons dat het ons haar gaat repareren. Het maakt ons haar ook zeer zacht, maakt het weer krachtig en zorgt ervoor dat je een zichtbare glans krijgt. De shampoo gaat er dus eigenlijk voor zorgen dat het de haarstructuur glad maakt, waardoor het er mooi en verzorgd uitziet. De conditioner zorgt ervoor dat het haar goed doorkambaar is.

Nu, is het wel allemaal waar wat ze ons vertellen?
Toen ik het voor de eerste keer gebruikte, voelde ik meteen het resultaat. Mijn haar voelde super zacht aan. Het beste is om de combinatie van de twee te gebruiken, want van zodra je het met een ander product mengt, heeft het toch een ander effect.

Ik raad het jullie dus allemaal aan om deze combinatie van Schwarzkopf te kopen! Het is goedkoop én het werkt super!

Groetjes
Demi 💋

Reacties

Populaire posts