Review Kruidvat Summer Bronze Self Tan Bodylotion

Hallo iedereen!

Vorige week was het zeer goed weer. Het goede weer was spijtig genoeg wel van korte duur. Maar doordat het plots goed weer was, zagen mijn benen er nog erg wit uit! Daarom was ik volop aan het zoeken naar middeltjes voor bruine benen te krijgen. Ik bruin namelijk niet snel.
Toen passeerde ik in de Kruidvat plots de 'summer bronze self tan bodylotion'.

De bodylotion was voor 225 ml slechts €2,99. Deze is voorlopig enkel en alleen beschikbaar voor de lichte tot medium huid. De verpakking zelf vind ik er persoonlijk wat goedkoop uitzien. Dit is wel vanzelfsprekend aangezien ik maar €2,99 heb betaald voor de bodylotion.

Een zelfbruiner op zich geeft de huid een subtiele zomerse teint en tegelijkertijd intensieve verzorging. Deze zelfbruiner is verrijkt met sheabuttter en laat de huid weer zacht en soepel aanvoelen.

Als we dan gaan kijken naar de substantie van het product, dan zien we dat de bodylotion wat dikker is dan andere. Het smeert zeer goed uit en trekt meteen in de huid.

Ik heb het product een week lang gebruikt, en je ziet echt wel duidelijk het verschil. Het ziet er zeer natuurlijk uit. Op die manier krijg je toch een bruine touch!

Op de foto zie je het verschil. Links heb ik de bodylotion niet gebruikt en rechts wel.

Als je op zoek bent naar een goede bruiner, raad ik het iedereen aan om de Kruidvat zelfbruiner te gebruiken! Het is goedkoop én het werkt echt! Waarom zou je dan nog twijfelen? Kopen dus!

Als er nog vragen zijn, mogen jullie die altijd stellen in de reacties.

Groetjes
Demi 💋

Reacties

Populaire posts