Review Hegron Haircare Argan Oil

Hallo iedereen!

Enkele weken geleden ben ik naar de Action geweest en zag ik daar deze 2 producten liggen. Er staat op dat ze voor droog en beschadigd haar zijn, wat ik wel echt heb aangezien ik elke dag met hitte over mijn haar ga. Deze producten waren dan ook nog eens heel goedkoop en daarom wou ik ze zeker testen!

                                         Hair Serum

Als eerste het Hair Serum. Dit serum kostte € 1,49. Hierin zit dus argan olie die je haar beschermt tegen haarbreuk en verandert je haar van droog en kroezig haar naar glad en glanzend haar. Dan moet je een klein beetje serum doen op droog haar. Dit is heel handig aangezien je het dus niet moet uitspoelen.

Wat ik zelf heb gemerkt is dat het product veel beter werkt wanneer je het op nat haar gebruikt. Wanneer je het namelijk op droog haar gebruikt, ziet jouw haar er wat vet uit. Wanneer ik dit dus in mijn nat haar doe, maakt het mijn haar ontzettend zacht. Ik zou niet meer zonder dit product kunnen!

Wonder Serum Spray

Vervolgens hebben we dan de Wonder Serum Spray. Deze spray kostte € 2,49. Dit is een spray met argan olie dat het haar makkelijk doorkambaar maakt, verzorgt en beschermt tegen haarbreuk. Deze spray ook aanbrengen op droog haar. Ook deze spray moet je niet uitspoelen.

Net zoals bij het serum werkt deze spray ook beter wanneer je het op nat haar doet, want anders gaat je haar er vet uitzien.




Conclusie

Ik ben erg tevreden over deze lijn van haarproducten! Ik zou niet meer zonder kunnen, deze producten maken mijn haar zo zacht als het maar kan. De combinatie van deze twee producten werkt perfect bij mijn haar. Het zijn super producten voor een erg lage prijs!

Bedankt voor het kijken! Als je nog verdere vragen hebt over deze producten, mag je altijd een reactie achterlaten!

Groetjes
Demi 💋


Reacties

Populaire posts