Review L'Oréal Masker Pure Clay

Hallo!

Ik had heel veel gelezen over de nieuwe kleimaskers die L'Oréal nu in het assortiment heeft. Hier was ik natuurlijk erg benieuwd naar. Daarom besloot ik om er één van te testen. Ik heb het zuiverend masker gekocht, wat dus de kleur groen had. Er zijn nog 2 andere varianten, een masker op basis van steenkool en de andere op basis van roodalg extract. De verpakking zelf vond ik er al heel tof uitzien. Het enige wat ik jammer vond was dat het potje erg klein is. Voor een potje van 50 ml heb ik 9,99 euro betaald.

Dit is een masker met de combinatie van 3 kleien.

  • Kaolien : Een pure klei sterk geconcentreerd met silicaten voor een intense reiniging voor een teveel aan talg te absorberen.
  • Montmorilloniet : Een pure klei rijk aan mineralen om imperfecties aan te pakken.
  • Ghassoul : Een pure klei sterk geconcentreerd met oligo-elementen die het verhelderen van de teint helpt.
Nu wat vond ik van dit product? Zo'n 10 minuten na het opsmeren kon ik mijn gezicht amper nog bewegen! Het masker droogt zeer snel en het ziet er meteen uit als klei. Wanneer ik het masker van mijn gezicht spoelde, voelde mijn huid weer stralend aan! Het viel me op dat mijn huid heel zacht aanvoelde en het zag er ook mat uit. Op de verpakking stond dat het masker mijn huid zou zuiveren en het zou het mat maken. Het voldeed volledig aan zijn verwachtingen!

Ik geef dit product een 9/10 omdat ik erg enthousiast ben over dit product. Normaal ben ik niet voor kleimaskers, maar deze raad ik zeker aan! Ik zal het product in de toekomst zeker en vast nog kopen. 

Wat vinden jullie van dit product? Zijn er nog vragen? Laat het me in de reacties weten!

Groetjes
Demi 💋

Reacties

  1. Mooie combinatie van beeld en tekst. Let je even op de juiste voorzetsels en het verschil tussen 'voor' en 'om'?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts